Bivša Playboyeva zečica na stadion je privukla mnogo više znatiželjnika nego što bi ih inače bilo. Definitivno odličan marketinški potez za Slaven Belupo, jer događaj su popratili i ugledna španjolska Marca te NBC Sport News.
"Prvenstveni nam je cilj podići gledanost u Koprivnici na prosječno 2500 do 3000 navijača, ali i privući sponzore u klub. Primjerice, Carlsberg je sad puno zainteresiraniji za ulaganje nego što je bio dosad", rekao je član uprave Slavena Belupa Marin Pucar, jedan od inicijatora ovog projekta.
Prema njegovim riječima, Nives je došla potpuno besplatno posredstvom svog menadžera Vedrana Strukara kako bi promovirala svoju posljednju knjigu.
Direktor kluba Zvonimir Šimunović ističe da je ovo bio svojevrstan pilot-projekt i da s obzirom na to kako je sve ispalo, želi da se tako nešto prenese na sve hrvatske prvoligaške nogometne stadione.
Vezani članci:
arti-201107220255006 arti-201107220724006