Počela kampanja Znanjem do sna - AGORA

Kako do stipendije za studij menadžmenta tržišnih komunikacija?

24.1.2012.
12:07
VOYO logo

Projekt ZNANJEM DO SNA temelji se na konceptu društvene odgovornosti College of AGORA – Visoke škole tržišnih komunikacija iz Zagreba.

Sam koncept projekta ide za tim da se u javnom postupku prijave na natječaj i izrade kreativnoga zadatka maturantima gimnazija i srednjih strukovnih škola omogući studij tržišnih komunikacija, jedini takav studij u RH, uz pomoć godišnjih stipendija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Godišnji stipendijski fond za dodiplomski studij menadžmenta tržišnih komunikacija pokriva:

- jednu 100% stipendiju u iznosu od 32.400,00 kn - jednu 50% stipendiju u iznosu od 16.200,00 kn - jednu 25% stipendiju u iznosu od 8.200,00 kn - šest 12% stipendija u iznosu od 3.880,00 kn

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobitnici prvih triju stipendija dobivaju na jednogodišnje korištenje prijenosno računalo APPLE MacBookAir u protuvrijednosti od 9.000,00 kn.

Svim dobitnicima stipendija APCOM daruje Apple iPod nano 8 GB. Svim dobitnicima stipendija časopis VIDI daruje knjigu 'ADOBE'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'ZNANJEM DO SNA' pravila sudjelovanja

Pravo sudjelovanja u projektu 'ZNANJEM DO SNA' imaju maturanti gimnazija i srednjih strukovnih škola u RH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prijave za sudjelovanje u projektu moguće su isključivo putem interneta na: agora@vsa.hr.

Nakon zaprimljene i potvrđene prijave, maturanti dobivaju zadatak/brief te rokove kojih se trebaju pridržavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dovršen zadatak, u digitalnoj formi, šalje se na adresu: agora@vsa.hr.

Nakon procesa ocjenjivanja, utvrđuje se konačni popis sudionika na projektu, rangiran od 1 do 9, te se sudionici pozivaju na završnu svečanost u MSU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'ZNANJEM DO SNA' ocjenjivački sud

Ocjenjivački sud ima devet članova, pet članova suda daje College of Agora, a četiri člana daju partneri projekta: marketing ERSTE BANKA, marketing portala NET.HR, marketing časopisa VIDI te marketing MSU Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U proces ocjenjivanja/rangiranja prispjelih radova maturanata uključuje se i veliko društvo prijatelja AGORE na Facebooku (trenutno oko 6.000 članova).

'ZNANJEM DO SNA' terminski plan

Tekst se nastavlja ispod oglasa

• Objava natječaja, prijava natjecatelja te izrada natjecateljskih radova 23. 1. – 29. 2. 2012. • Slanje natjecateljskih radova 1. – 10. 3. 2012. • Žiriranje natjecateljskih radova 12. 3. – 5. 4. 2012. te formiranje preliminarne rang-liste radova, od 1 do 9 • Testiranje preliminarnog izbora među prijateljima AGORE na Facebooku do 1. svibnja 2012. • Formiranje konačne rang-liste dobitnika stipendija te obavještavanje dobitnika do 12. svibnja 2012. • Javna prezentacija finala projekta u subotu, 26. svibnja 2012. u MSU u Zagrebu.

'ZNANJEM DO SNA' partneri i mjesto finalnog događanja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Partneri projekta su:

• ERSTE BANK, Zagreb • DINERS klub, Zagreb • Portal NET.HR • Portal DANAS.HR • Časopis VIDI, Zagreb • APPLE APCOM, Samobor

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mjesto finalnog događanja: • MUZEJ SUVREMENE UMJETNOSTI, Zagreb

Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo