Sudar sa sunčevim sustavom / Znanstvenici korak do velikog otkrića u svemiru

Image
Foto: PHOTOS.COM

S pogledom prema nebu čovjek se oduvijek pitao ima li što 'tamo gore' i jesmo li sami. Za sada sigurno znamo da živimo u jednom sustavu, no što je oko našeg svemira nismo u potpunosti sigurni. No, znanstvenici tvrde kako smo korak do velikog otkrića.

6.9.2011.
7:45
PHOTOS.COM
VOYO logo

Znanstvenici smatraju kako oko Sunčevog sustava postoje drugi svemiri, koji su se četiri puta sudarili s našim.

Sudari svemira trebali bi ostaviti neki trag. Znanstvenici londonskog sveučilišta smatraju kako su upravo diskovi svemirskog mikrovalnog pozadinskog zračenja ožiljci koje su sudari ostavili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako ova teorija i objašnjenje neobičnih diskova u Sunčevom sustavu ima najviše sljedbenika, potrebno je još mnogo dokaza kako bi ovakav način razmišljanja postao znanstvena činjenica.

Svemirski istraživački centar Planck uskoro će dobiti tehnologiju koja će omogućiti snimanje fotografija tri puta veću rezoluciju od snimaka korištenih u ovom istraživanju, pa ćemo do 2013. godine dobiti konačan odgovor što se to nalazi izvan našeg sustava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema trenutnim informacijama, znanstvenici vjeruju kako se oko naše dimenzije nalaze ostali slični sustavi, svaki u svom vremenskom i prostornom 'balonu'.

FNC17