'PACIJENTI ISTO IMAJU ODGOVORNOST' / Povjerenstvo je ustvrdilo da nije bilo greške u slučaju Line Budak: 'Dobila je jasne upute. A mi ćemo unaprijediti sustav'

Image
Foto: Igor Soban/PIXSELL

U srijedu se na sjednici Povjerenstvo detaljno upoznalo s pritužbom pacijentice, zdravstvenim djelatnicima koji su sudjelovali u njenom liječenju i kompletnom medicinskom dokumentacijom

24.2.2023.
15:52
Igor Soban/PIXSELL
VOYO logo

Na konferenciji za medije Povjerenstvo za unutarnji nadzor i kontrolu rada KBC-a Sestre milosrdnice predstavilo je rezultate provedenog nadzora nad liječenjem Line Budak u Klinici za tumore.

U srijedu se na sjednici Povjerenstvo detaljno upoznalo s pritužbom pacijentice, zdravstvenim djelatnicima koji su sudjelovali u njenom liječenju i kompletnom medicinskom dokumentacijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povjerenstvo je utvrdilo da nije učinjena stručna greška. Povjerenstvo smatra da je pacijentica dobila jasne upute. Praksa je pokazala kako je način preuzimanja nalaza u redu. Ovo je prvi i jedini slučaj od kada djeluje Klinika da se tako nešto dogodilo", rekao je ravnatelj Davor Vagić.

Image
PROPUST U ZDRAVSTVU /

Lina Budak odgovorila Berošu: 'Upropastili su mi zdravlje i budućnost'; Zamjenik šefa Rebra: 'Liječite se negdje drugdje'

Image
PROPUST U ZDRAVSTVU /

Lina Budak odgovorila Berošu: 'Upropastili su mi zdravlje i budućnost'; Zamjenik šefa Rebra: 'Liječite se negdje drugdje'

Potrebno raditi na protokolu

"Nažalost, u ovom je slučaju došlo do neželjene odgode pa smatramo da je potrebno raditi na protokolu dostave nalaza", dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vagić se osvrnuo na ispriku.

"To je bila jedna ljudska isprika, ako je bilo grešaka u komunikaciji. U tome dopisu smo ponudili nastavak liječenja u našoj ustanovi. Naglašavam da želimo uspješnost u liječenju."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto treba uopće mijenjati sustav?

Novinare je zanimalo da ako je sve u redu, zašto će onda doći do promjena.

"Zašto ne bismo promijenili nešto ako možemo upotrijebiti neke nove tehnologije. U dijelu unaprjeđenja ćemo ići da se pacijenta obavijesti da mu je gotov nalaz. Gospođa je dobila pismenu uputu da se javi svom liječnik. Osim broja telefona, pisalo je da se javi na taj broj i da se javi svom liječniku. Od nje je uzet broj telefona u slučaju da mora ponoviti nalaz", rekao je Vagić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Onoga trenutka kada smo dobili upit, napisali smo očitovanje i njoj poslali. To je bilo u 12. mjesecu. Kada je došla Inspekcija, ja sam naložio da se provede unutarnji nadzor. To je bilo prije nego što je izašlo u medije", istaknuo je Vagić.

Odgovornost pacijenata

"Ja se jedino mogu ispričati ako je bilo greške u komunikaciji, i ono što sam rekao da joj želim što uspješnije liječenje. Ja ne znam je li bilo grešaka u komunikaciji. Još uvijek stojimo k tome da patohistološki nalaz pacijentu može objaviti jedino liječnik koji će pacijentu odmah i objasniti što to znači", istaknuo je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osvrnuo se i na odgovornost pacijenata.

"Pacijenti isto imaju odgovornost, ali baš radi ovoga što ste rekli, mi ćemo iz ovoga slučaja vidjeti kako unaprijediti sustav. U Klinici za tumore od 1100 biopsija je jedna nepodignuta. To je višegodišnja praksa."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo