a KARTA BI KOŠTALA SAMO KUNU / Da je ZET ovako pametan, švercera ne bi ni bilo!

Image
Foto: PIXSELL

Jednostavna računica pokazuje je da svaka vožnja u gradu u ZET-ovim vozilima može stajati samo jednu kunu, i ona najkraća i ona najduža.

4.9.2012.
15:18
PIXSELL
VOYO logo

Jednostavna računica pokazala je da bi Zagrebačkielektričnitramvaj (ZET) jednake poslovne rezultate ostvarivao kad bi karta za javni prijevoz u njihovim vozilima stajala samo jednu kunu.

Karta sada stoji 12 kuna za bilo koju dnevnu vožnju unutar prve zone, a ostale su još skuplje.

Na web stranicama ZET-a, Zagrebački holding se hvali da godišnje u tramvajima preveze oko 204 milijuna putnika, a kako u autobusnom prometu njih ima 94 milijuna. Zbroj godišnjih putnika, dakle, iznosi 298 milijuna, piše net.hr.

Financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga za prošlu godinu, iako namjerno napravljen što netransparentnije, otkriva podatak da je Holding lani od prijevoza putnika uprihodio nešto malo više od 319 milijuna kuna. Kako je, među 18 tamo popisanih Holdingovih podružnica, ZET jedini koji se bavi ovom djelatnošću (a čak i da se time bavi i neka druga podružnica, njen udio u ukupnom prihodu ostvarenom od prijevoza putnika bio bi minoran u odnosu na ZET-ov), to znači da je ZET, ustvari, od prijevoza putnika ostvario 319 milijuna kuna. Lani, kad je karta stajala 8 kuna.

Gore navedene brojke pokazuju da svaka vožnja u gradu u ZET-ovim vozilima može stajati samo kunu, i ona najkraća i ona najduža.

Kad bi svaka takva vožnja bila plaćena tu kunu – a stvarno sumnjamo da bi ikome bilo teško odvojiti kunu da bi prošao čak i razdaljinu između samo dviju tramvajskih ili autobusnih stanica – ZET bi ostvarivao otprilike jednaki prihod kao što ga je ostvario i lani kad je karta stajala osam kuna. Švercera tada vjerojatno više ne bi ni bilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo